Pojišťovací makléřská společnost
Profesionální služba na Vaší straně. Osobní odpovědnost makléře, optimální cena produktů, nezávislost, jistota kvalitní a výhodné služby, dostupné řešení.
Sillet Group a.s je součástí holdingu Sillet group. Zahájení činnosti se datuje v této podobě od roku 2006. Historické kořeny vzniku však spadají do první poloviny 90. let 20. století. Od této doby se formuje stálá klientela, struktura společnosti a rozsah poskytovaných služeb. Podnik dnes patří mezi přední poskytovatele služeb v oboru finančních služeb.
Četnost produktů pojišťoven vede k potřebě vyhodnotit množství informací pojistitelů, které mají zásadní význam pro cenu a kvalitu pojištění. Zájemce o pojištění má možnost při sestavování pojistného programu využít služeb odborníků - pojišťovacích makléřů, kteří jsou na pojišťovnách nezávislí a zastupují výhradně zájmy svých klientů. Pojišťovací makléř má potřebné odborné znalosti, které jsou ze zákona přísně prověřovány a současně zná nabídku pojistných produktů většiny pojistitelů působících na trhu. Při zastupování klienta těží z lepší vyjednávací pozice vůči pojišťovnám a individuálním přístupem k jednotlivci vytváří přidanou hodnotu k pojistným produktům. Umí na základě svých znalostí a odborných zkušeností posoudit, které pojistné produkty jsou nejvýhodnější pro krytí rizik, jenž podrobně zjistí a analyzuje u svého klienta. Takovou kombinací schopností a znalostí nelze předpokládat u osob, které v denním kontaktu se neúčastní pojišťovací činnosti. Komplexní návaznost naší dominantní činnosti - správy pojistné ochrany klientů, včetně řízení likvidace pojistných událostí, je dále doplněna a profesionálně řešena s aplikací širokého spektra nabídky jiných finančních produktů. Naším cílem je zvýšit úroveň vztahů mezi pojištěným a pojistitelem prostřednictvím služeb naší společnosti, zabezpečit komplexní pojistnou ochranu podnikatelským i nepodnikatelským subjektům a občanům. Poskytovat univerzální, dlouhodobé a profesionální služby na finančním trhu.
A jaké poslání máme v oblasti investičního zprostředkování? Tradiční hodnoty kvalitního doporučení vnášíme také do práce s investičními produkty. Přistupujeme zodpovědně k investičním rizikům, které na klienty čekají na finančním trhu, o naše doporučení jsou vždy objektivní a přesná, jako bychom investovali vlastní finanční prostředky. Nikdy klienty netlačíme k podepsání jakékoliv smlouvy a ctíme klientovo rozhodnutí. Respektování těchto hodnot, které bohužel nejsou na českém trhu běžné, vyžadujeme také u našich smluvních obchodních partnerů, a to bez výjimky.
Koncepčně a soustavně se učíme profesní dovednosti. V návaznosti na vývoj trhu a nové pojistné produkty permanentně monitorujeme nové zákonné normy pro různá odvětví podnikatelské činnosti a vzhledem k dominanci naší činnosti v oboru risk managementu aplikujeme do pojistné ochrany našich klientů.
Zastupujeme své klienty na základě Plné moci. Jsme tedy zcela nezávislí na pojistitelích. V jednání s pojišťovnami hájíme výhradně zájmy klienta. Pojištění i jiné úkony naší práce upřednostňujeme směrem k zájmům klienta, ke korektnosti a loajalitě ve prospěch dobré spolupráce.
Každému klientovi věnujeme maximální péči a servis. Rychle a rozhodně plníme všechny úkony vedoucí ke spokojenosti klienta. Zohledníme každou specifickou situaci. Působíme na území České republiky a spolupracujeme bez omezení se všemi předními pojišťovnami.
Důvěryhodnost naší společnosti a důvěra našich klientů je závazná pro každého z nás. Přebíráme svou osobní odpovědnost za kvalitu a realizaci svých služeb. Dodržování zásad a etiky v pojišťovnictví je naší samozřejmostí. Odpovědnost za vlastní práci je základním aspektem vztahu ke klientovi. Jistotu výsledku také zajišťujeme nadstandardním pojištěním odpovědnosti.
Svou činnost, outsourcing pro naše klienty, a veškeré
služby související jsou prováděny s maximálním
zohledněním názorů a potřeb klienta. Prospěch z těchto
služeb je dán jediným kritériem - spokojeností klienta.
Výběr nás, jako Vašeho partnera je dále podpořen
optimalizací služby, rozsahem pojištění a cenou
pojištění.
Díky tomu jsme schopni zajistit, že:
Tento reklamační řád stanoví pravidla a postupy pro řešení reklamací a stížností klientů společnosti Sillet Group a.s., se sídlem 28. října 102/1, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČO: 27774007, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 3063 (dále jen „společnost“).
Reklamační řád stanoví postupy a procesy pro podávání a vyřizování reklamací a stížností klientů společnosti a jejich evidenci. Společnost vede vnitřní evidenci o všech přijatých reklamacích a stížnostech, o způsobu jejich řešení, o výsledcích šetření a informacích předávaných klientovi, včetně data přijetí, data zpracování a data informování o výsledku řešení reklamace či stížnosti.
Reklamační řád je uveřejněn na internetových stránkách www.sillet.cz a je rovněž k dispozici v listinné podobě v sídle společnosti.
Klient může reklamaci či stížnost podat několika způsoby a to:
Reklamace/stížnost musí obsahovat:
Reklamace či stížnost je po doručení společnosti předána odpovědnému pracovníkovi, který zajistí její zaevidování a řešení.
Reklamace a stížnosti jsou vyřizovány v pořadí dle jejich přijetí.
Lhůta pro vyřízení reklamace či stížnosti je 30 kalendářních dnů od přijetí podání. V případě, že ze závažných důvodů nelze vyřídit daný případ ve výše uvedené lhůtě, je klient o této skutečnosti včas informován.
Společnost si vyhrazuje právo vyžádat od klienta doplnění reklamace či stížnosti tak, aby bylo umožněno její úspěšné vyřešení. V takovém případě je pozastavena lhůta k vyřízení případu do doby doručení doplňujících údajů klientem. Pokud však klient do 10 kalendářních dnů nedoručí do společnosti doplňující údaje k danému případu vyžádané společností, podání reklamace či stížnosti může být zamítnuto pro jeho nekompletnost.
Klient je ve výše uvedené lhůtě 30 kalendářních dnů od přijetí reklamace informován o výsledku řešení reklamace, a to emailem, který klient uvedl, nebo písemně na adresu uvedenou v jím zaslané reklamaci nebo stížnosti. Rozhodující je den odeslání výsledku reklamace či stížnosti.
V případě, že výsledek řešení případu bude zaslán na klientem uvedenou adresu a klient dopis s výsledkem řešení nepřevezme, považuje se za doručený v den, kdy je doručen zpět do společnosti.
Pokud je reklamace nebo stížnost podána prostřednictvím smluvního partnera (tj. partnera, jejichž produkty společnost nabízí), společnost informuje o výsledku řešení reklamace či stížnosti pouze tohoto partnera, prostřednictvím kterého byla reklamace nebo stížnost podána.
Průběh řešení reklamací a stížností uvnitř společnosti je stanoven vnitřním předpisem určeným pouze pro vnitřní potřebu společnosti.
Reklamace nebo stížnost bude odmítnuta pokud:
Pokud je klient podávající reklamaci či stížnost spotřebitelem, může v případě nespokojenosti s řešením svého případu kontaktovat příslušný orgán pověřený mimosoudním řešením sporů. Tímto orgánem je:
Se svojí reklamací či stížností se klient může obrátit také na Českou národní banku (dále jen „ČNB“), a to v záležitostech, které se týkají dodržování zákazu používání nekalých praktik, zákazu diskriminace spotřebitele, povinností a pravidel pro informování o ceně služeb a způsobu jejich stanovení, povinností stanovených občanským zákoníkem pro uzavírání smluv o finančních službách uzavíraných na dálku atd. ČNB nerozhoduje o předmětu sporu. Podáním se zabývá výhradně z hlediska, zda byly dodrženy právní předpisy, na které ČNB dohlíží. ČNB je možné kontaktovat: prostřednictvím příslušného formuláře na: www.cnb.cz, datovou schránkou: 8tgaiej, emailem: podatelna@cnb.cz, telefonicky na tel.: 224 411 111, písemně na adresu ústředí: Na Příkopě 864/28, 115 03 Praha 1.
Tento reklamační řád je účinný od 11. května 2022.
V souladu s ust. § 88 zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, v platném znění, a současně dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu č. 256/2004 Sb., zákona č. 427/2011 Sb. o doplňkovém penzijním spoření a zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru, uvádíme povinné informace:
Sillet Group a.s.
se sídlem v Ostravě na ul. 28 října 102/1, PSČ 70200
IČ: 27774007
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě v oddíle B,
vložce 3063 zastoupená předsedou představenstva Ing. Davidem Malíkem
Společnost Sillet Group a.s. je v seznamu pojišťovacích zprostředkovatelů zapsána jako samostatný zprostředkovatel, který pro zájemce o pojištění zprostředkovává produkty jako pojišťovací agent na základě písemné smlouvy s pojišťovnami, anebo jako pojišťovací makléř na základě písemné smlouvy se zájemcem.
Dále je společnost registrována jako investiční zprostředkovatel, včetně možnosti zprostředkovávat doplňkové penzijní spoření, a jako samostatný zprostředkovatel spotřebitelských úvěrů.
Registr finančních zprostředkovatelů vedený Českou národní bankou je veřejně přístupný na webových stránkách https://www.cnb.cz/cnb/jerrs
Samostatný zprostředkovatel a investiční zprostředkovatel Sillet Group a.s. tímto potvrzuje, že nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu pojišťoven ani jiných společností, u kterých zprostředkovává pojistné krytí nebo jiné finanční produkty zájemcům.
Stejně tak žádná pojišťovna, ani jiná společnost, pro kterou Sillet Group a.s. zprostředkovává pojištění nebo jiné finanční produkty, či osoba ovládající danou společnost, nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a kapitálu společnosti Sillet Group a.s.
Způsob podání reklamace služeb zprostředkovatele nebo spolupracujícího subjektu (vázaného zástupce) je uvedeno v reklamačním řádu společností uvedených na těchto webových stránkách v oddílu reklamační řád.
Zájemce může podat svou písemnou stížnost na činnost Sillet Group a.s. nebo jejího vázaného zástupce na emailovou adresu reklamace@sillet.cz nebo písemně poštou na adresu sídla společnosti.
Zájemce je také oprávněn předat stížnost dozorčímu orgánu nad činností zprostředkovatelů (ČNB) nebo pro mimosoudní řešení sporů u finančního arbitra, příp. České obchodní inspekce. Vzniklé spory, pokud nejsou uspokojeny interním řízením Sillet Group a.s., reklamačním řízením, dozorčním orgánem, finančním arbitrem nebo dohodou se stěžovatelem, mohou být řešeny také občanskými soudy.
Samostatný zprostředkovatel a investiční zprostředkovatel, a jeho vázaní zástupci, jsou odměňováni formou provizí od spolupracujících pojišťoven a jiných společností, a nejsou tedy odměňováni zákazníkem. Výši odměny sdělí zájemci na vyžádání. Sillet Group a.s. není ovlivněn při výkonu své činnosti zájmem na maximalizaci svého zisku.
Sillet Group a.s. vykonává činnost s maximální a odbornou péčí, chrání zájmy klienta a neuvádí nepravdivé, nepřesné, zavádějící, neúplné, klamavé či dvojsmyslné údaje, či nezamlčuje data o charakteru a vlastnostech poskytovaných služeb. Podmínky pro činnosti zprostředkovatele jsou pravidelně kontrolovány interními procesy a odpovědnými osobami zprostředkovatele. V souladu se zákonem č. 170/2018 Sb. o distribuci pojištění a zajištění má společnost Sillet Group a.s. sjednáno pojištění profesní odpovědnosti za škody způsobené výkonem své činnosti.
Seznam společností, pro které Sillet Group a.s. vykonává zprostředkovatelskou činnost, a další informace o společnosti lze získat na webových stránkách www.silletgroup.cz nebo písemnými dotazy na emailovou adresu info@sillet.cz.
V Ostravě 01.02.2019
Za Sillet Group a.s.
Ing. David Malík v.r.
předseda představenstva
Ve společnosti Sillet Group a.s. pracuji od roku 2009 a za tu dobu jsem na trhu zpozoroval, jak se postupně potlačují zájmy klientů ve prospěch zprostředkovatelů. Od začátku je mou prioritou, abychom všichni v Sillet Group a.s. společně reprezentovali kvalitní a profesionální systém, který bude váženým partnerem u odběratelů a klientů. Považuji za výsadu, že se nemusíme za vlastní práci stydět a pro naše zákazníky budeme vždy přínosem. Dokážu ocenit i oprávněnou kritiku, která mě může posunout dále. Jsem rád, že zastupuji společnost s historií a budoucností.
Motto: Nikdy neříkej, že to nejde. Raději řekni, že to zatím neumíš.
Již 13 let se ve společnosti Sillet Group a.s. zabývám akviziční a výkonnou činností v oblasti podnikatelských rizik se zaměřením na korporátní klientelu. Mou permanentní snahou je prezentace námi poskytovaných služeb ve prospěch nové korporátní klientely, správa stávajících obchodních vztahů s cílem poskytnou profesionální a odborné služby v oblasti pojistné ochrany. Další stěžejní činností je metodická podpora stávajících smluvních partnerů v oblasti podnikatelských rizik a kontrola kvality sjednaných obchodních případů.
Motto: Profesionální přístup je stále nejspolehlivější způsob k vzájemné spokojenosti.
Ve společnosti Sillet Group, a.s. pracuji od roku 2009, aktuálně na pozici manažerka administrativy. Náplní mé práce je zpracování plateb. Jejich řádné zpracování a odvedení na pojišťovny a klientům. Snažím se řešit všechny požadavky v řádných termínech a ke spokojenosti kolektivu Sillet Group, a.s. a klientů naší společnosti. Úzce spolupracuji s administrativní správou a ekonomickým úsekem společnosti.
Motto: Nejlepší věc, kterou můžete udělat, když se Vám nedaří, je usmívat se.
Prioritou v mé práci je dodržovat všechny termíny v oblasti daní a zpracování všech uzávěrek bez zbytečného prodlení.
Mou hlavní činností pro tuto společnost je především:
1. Práce související s účetníctvím, vč. zpracování mezd
2. Daňové povinnosti
3. Jednání s příslušnými úřady
4. Archivace účetních dokladů
Motto: Rána na těle se zahojí lépe a bolí mnohem méně než rána na duši.
Základem podnikání je odpovědné ekonomické zázemí a přehledný stav provozního zajištění společnosti. Spolu s týmem administrativy a ekonomiky se snažíme každý den vytvářet všem našim partnerům důvěryhodné a korektní prostředí pro čerpání našich služeb.
Motto: Jestliže se člověk hádá s blbcem víc, jak půl minuty, hádají se už dva blbci.
Mojí prioritou je maximalizace zisku naší společnosti a absolutní spokojenost našich klientů. Co se týče mé činnosti, jsem zaměstnán v společnosti Sillet Group a.s. od roku 2009 jako manažer správy pojištění, se zaměřením své činnosti v oblasti pojištění podnikatelských rizik a pojištění vozidel.
Motto: Nikdy na sobě nepřestávej pracovat, jinak tě předběhnou ti, kteří na sobě pracovat nepřestali.
Ve společnosti Sillet Group zajišťuji metodickou podporu smluvním partnerům v oblasti retailových obchodů. Dále se zabývám dohledem nad interním kontrolním systémem dohlížejícím na správnost zpracování podkladů a smluvní dokumentace. Ve své činnosti úzce spolupracuji s administrativním centrem společnosti.
Motto: Čím se liší překážka a příležitost? Našim postojem. Každá příležitost má v sobě překážku a každá překážka znamená příležitost.
Prioritní je pro mne přispívat k rentabilitě a stabilnímu růstu společnosti SILLET GROUP a.s. Ve sji již více než 10 let. Svoje zkušenosti chci využít pro rozšíření řady klientů o další spokojené zákazníky.
Motto: Nejlepší reklamou je spokojený klient.
Pracuji na pozici manažera správy pojištění a produktového poradenství a proto se snažím provádět kvalitní a profesionální správu portfolia našich klientů a zároveň svou akviziční činností usiluji o jeho neustálé rozšiřování. Provádím rovněž řízení likvidace pojistných událostí, která tvoří podstatnou součást kvalitního servisu. Mým cílem jsou maximálně spokojení klienti, proto v péčí o klienty zohledňuji jejich individuální potřeby a požadavky.
Motto: Dobře vykonáno je vždy lepší než dobře řečeno.
S 25 letou praxí v pojišťovacích službách jsem stále více přesvědčen, že Sillet Group a.s. je a bude vždy slušným a odpovědným prostorem pro férové partnerství a komplexní službu pro klienty ve finančních službách. Podporuji všechny kolegy s podobným myšlenkovým založením. Týmová práce a osobní odpovědnost jsou základem prosperity a budoucnosti společnosti.
Motto: Myslet neznamená vědět
Pomáhat jiným je poslání a já se snažím toto poslání naplnit. Dává realizovat své sny a přání beze strachu. Nenu možnost vybrat optimální řešení z mnoha možností. Neovré se stanou, ale můžu pomoci ovlivnit řešení následků. Moje pokud jsou mí klienti/zákazníci s mojí prací spokojeni.
Motto: Žiji srdcem.
Pracuji na pozici asistentka neinkasních plateb. Naše oddělení úzce spolupracuje s administrativní správou a ekonomickým úsekem. K hlavní náplni naší činnosti patří zpracování provizních sestav z pojišťoven. Zodpovídáme za řešení reklamací, dlužných smluv, kontrolu plateb faktur za cestovní pojištění. Naší a je ještě lépe propracovat jednotlivé mechanismy zpracování plateb.
Motto: Dvakrát měř a jednou řež.
Přesnost, včasnost, vstřícnost a loajalita je to, co má práce administrativní pracovnice vyžaduje. Pokud toto splňuji a dodržují, pak to přispívá nejen práci makléřů a jejich uzavřeným obchodům, ale především kvalitně poskytnutým službám naším klientům.
Motto: Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Jsem součástí týmu administrativy na centrále společnosti v Ostravě. Mým úkolem je správa a podpora makléřům a smluvním partnerům.
Motto: Když chceš poznat člověka, podívej se na jeho práci.
Ve společnosti Sillet IT pracuji od roku 2014 jako hlavní vývojář a programátor informačních systémů.
Motto: Dokud máš sny, máš se na co těšit.